28. april 2010

INTERESSEN FOR BOLIGSTYLING VOKSER





Torunn Holt Jensen og Laila Bakken Slaatten kan fortelle om hektiske dager. I 2003 ble Zans Boligstyling as etablert og var da blant de første stylingbedriftene i Norge. De kan fortelle om en bransje i sterk vekst og mange som selger bolig velger boligstyling for å gjøre den mer attraktiv. Ved å benytte boligstyling mener de at du sikret en nøytral, delikat og allment likt stil på boligen din og det gjør at boligen vil appellere til et større utvalg kjøpere enn om du benytter helt ditt eget interiør. Flere interessenter øker prisen.- Zans boligstyling har vært i markedet i sju år og jobber med både eneboliger, leiligheter, hytter og fritidsboliger i alle prisklasser. Vi har vært Mjøsa rundt mange ganger, samt i de fleste store hytteområdene i Hedmark og Oppland, forteller Torunn Holt Jensen.Ideen om boligstyling kommer opprinnelig fra USA, hvor de kaller det «Home staging». Statistikker viser at man ved å nøytralisere fargene og rydde opp i rommene får flere potensielle kjøpere, et raskere salg og ofte en bedre pris for boligen. For næringslivet gjør de vindusdekorering, butikkstyling, styling for reklameoppdrag, styling av restauranter og til events- egentlig alle typer oppdrag hvor omgivelsenes utseende teller. For private gjør de foruten boligstyling også pynting til selskaper og store begivenheter.


Fra HA 27 april

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar